Monday, April 9, 2012

Mina olen Anne ja ma lugesin A. Kivirähki raamatut ,,Kaka ja kevad''.


Ma lugesin Andrus Kivirähki ,,Kaka ja kevad’’ on üks väga põnev raamat. Ma lugesin seda väga suure huviga. Peatükis ,,Kaka ja kevad´´ räägib nii, et üks koer kükitas pargis tee peal päris kaua aega. Kui koer ära läks jäi temast alles väike kakajunn. Kakajunn kiitis, kui värviline on see maa, kus me elame. Tema arust oli see nii sinine ja roheline. Kakat märkas leevike ja ütles nii: ,,Kakajunn tule kohe sealt teepeal ära muidu jääb sinust ainult märg plekk alles!’’. Kakajunn lohistas ennast muru peale ja kiitis, kui roheline seal kõik on.
     ,,Isa sokid’’ räägivad sellest, et isa üks sokki paar oli isa ja ema voodi all. Neil oli tütar Pille, kes läks voodi alla, et isa sokid sealt kätte saada. Pille oli jõudnud sokkide juurde kui ta märkas, et sokid hooldasid üht muna. Kui muna koorus tuli muna seest välja väiksed sokid. Pille küsis ,,Kas ta võib need sokid endale saada?“ Need sokid olid Pillele parajad.

No comments:

Post a Comment