Monday, April 9, 2012

mina olen Dario ja lugesin A.Kivirähki raamatut ,,Kaelkirjak''

See raamat räägib tüdrukust nimega Kai, ta vanematest, kõhuuss Tõnisest, kingitud nukust, kes räägib ja Tüdruku kraanast, keda ta nimetas kaelkirjakuks.
Kail tekkis kõhuuss, kuna ta näris küüsi ja ta uskus, et kõhuuss räägib ning ta pani tema nimeks Tõnis. Tüdruk mängis vanade mänguasjadega ja ema palus isal osta Kaile uue nuku. Kai arust nukk rääkis, aga ema ja isa ei uskunud seda. Nende kodu juures oli kraana ja Kai hüüdis, et see on kaelkirjak.
Ma soovitaksin seda raamatut 1 klassile.

4 comments:

  1. Mina olen Merike ja mulle meeldis see raamatu kokkuvõte, sest siin kirjeldatakse erinevaid tegelasi. See raamat on sul väga hästi kokku võetud.

    ReplyDelete
  2. Mina olen Indrek ja mulle meeldis su kokkuvõte, kuna seal oli kõik ilusti välja toodud ja sellest oli hästi aru saada, et kes on kes ja mis on mis.

    ReplyDelete
  3. Mina olen Mart ja mulle meeldis su jutt, kokkuvõte oli ka hästi kokku võetud.

    ReplyDelete