Monday, April 9, 2012

Mina olen Merike ja ma lugesin raamatut A. Kivirähk ,,Kaka ja kevad''

,,Kaka ja kevad’’
Selles raamatus kirjutatakse ühest huvitavast kakajunnist, punapäisest viinerist, lollist jopest, pissipotis elav tont, munevad sokid ja     mereröövlist lusikas.
Neid veidraid tegelasi oli sellest raamatust väga huvitav lugeda, sest osad tegelased olid väga huvitavad ja teised veidrad .Selles raamatus kirjutati ka ühest poisist nimega Villu. Temast oli päris mitu lugu näiteks: Villu ja söögitädi ,Villu ja radiaator, Villu ja vanamees ning Villu ja kärbes. Kõige huvitavam lugu oli ,,  madli pinginaaber``. Selles jutustati seda, kui Madli läks uude kooli. Sinna tuli ka vanaema Madli julgustuseks ning pärast läks vanaema Madli venna juurde lasteaeda.

1 comment:

  1. Mina olen Anne ja ma arvan, et sa oleksid võinud kirjutada pikemalt.

    ReplyDelete