Monday, April 9, 2012

Mina olen Kendra ja ma lugesin A.Kivirähki ,,Kaka ja kevad"

         See raamat räägib paljudest lõbusatest, naljakatest ja huvitavatest lugudest, sest need on ju kirjutanud Andrus Kivirähk. Andrus Kivirähk on üks mu lemmikkirjanikest sellepärast, et nagu ma juba ütlesin on need lõbusad, naljakad ja huvitavad.
Esimene jutt oli väga huvitav, kuna seal oli peategelane ju koerakaka, kes võttis omale naise, kelleks oli võilill. Mulle meeldis kõige rohkem jutt ,,Suur kole plekk“. Seal loos sattus šokolaadijäätise plekk uhiuue kollase jope peale ega tahtnud sealt enam alla tulla. Lähedal oli üks värvimees, kes kogus plekke. Ta läks tüdruku juurde ja ütles plekile: ,,Tule minu traksipükste tagumiku peale, seal on veel teisigi plekke.“ Plekk läkski traksipükste peale ja jope oli taas puhas.

1 comment:

  1. Mina olen Kertu ja ma avaldan oma arvamuse, et see lugu on hästi tehtud ja lõbus ja ma arvan, et teistel on seda hea lugeda!!

    ReplyDelete