Monday, April 9, 2012

Mina olen Kertu ja ma lugesin raamatut A.Kivirähki „Sirli, Siim ja saladused“.


Mina olen Kertu ja ma lugesin raamatut  A.Kivirähki „Sirli, Siim ja saladused“.
Tegelased olid Sirli, Siim ,ema ja isa.
Lugu rääkis erinevatest lugudest, mis olid väga huvitavad ja põnevad.
Sirli ja Siim elavad oma isa ja emaga  tavalises linnamajas.
Üks lugu rääkis sellest, kuidas Siim tahtis minna oma isaga kalale, aga ta isa ei tahtnud minna, sest ta polnud kunagi kalal käinud ega ta ei osanud ka kala püüda, Siim ise ei teadnud seda, et ta isa ei oska kala püüda siis Siim hakkas teda kahvliga torkima,sest ta tahtis nii väga minna kalale see oli ta unistus.
Seda raamatut ma soovitaks kõigile lugeda kuna see on väga huvitav raamat!
                                              

No comments:

Post a Comment