Monday, April 9, 2012

Mina olen Berit ja ma lugesin A.Kivirähki raamatut Kaka ja kevad


Mina lugesin  A.Kivirähk raamatut „Kaka ja kevad“  see raamat oli lahe aga samas ka naljakas. Seal oli 29 väga lahedat juttu. Minu arust oli kõike naljakam jutt „Madli pinginaaber“, „Väike puuks“ ja „Lõbus hommik“ .Madli pinginaaber räägib sellest , et Madli läks I klassi ja ta kardab üksinda kooli minna. Nii oli vanaema tema pinginaaber nädal aega. Väike puuks  räägib sellest, et oli kaks poissi nimega Mikk, Villem ja üks tüdruk, kelle nimi on Veronika .
Veronika läks magama, Mikk ja Villem läksid ta juurte  Villem võttis labida ning pressisid vastu Veronika kõhtu , et puuksu vabadusse saada ehk kosmosesse  .
Raamatus „Lõbus hommik“ ärkas Riinu ülesse, ta läks vannituppa aga äkki ta kuulis , et keegi vannis hüüdis teda. Ta arvas, et see on krokodill, aga ei olnud see oli hoopis ta isa Riinu läks vanni. Aga äkki oli kosta ema häält ema arvas, et Riinu on vannituppa magama jäänud aga siis Riinu ja ta isa ehmatasid teda.

1 comment:

  1. Mina olen Daimar ja jutus oli küll paar viga aga teistest erinev.Hästi selgitatud!

    ReplyDelete