Monday, April 9, 2012

Mina olenTriinu ja ma lugesin läbi A .Kivirähk raamatu "Kaka ja kevad"

Kaka ja kevad
Ma lugesin  läbi  A. Kivirähk raamatu „Kaka ja kevad“. Seal on 29 põnevat lugu .Väga naljakad ja põnevad on näiteks „Väike viiner“, „Omatehtud kotlet“,  „Väike puuks “ ja „Hunt ja sinililled“. Väikse viineri jutt räägib ühest viinerist, kes  soovis, et keegi ei sööks teda ära. Omatehtud  kotlet on kõigest koera tehtud praetud hakkliha, mille ta oma emal emadepäevaks kinkis . Perenaise tehtud kotlet tema arust kingiks ei sobinud. Väike puuks rääkis tüdrukust, kes üldse ei teinud puuksu. Hiljem, kui tüdruk magas, läksid kaks poissi ta juurde ja aitasid puuksu kõhust välja. Hunt ja sinililled lugu räägib hundist, kes korjas sinililli, läks neid linna müüma ja sai nendest väga palju raha ja pani kogu raha puu otsa. Hiljem puust mööda üks naine, kes võttis puu otsast ühe 10-kroonise ja ostis selle eest endale saia. See raamat oli väga naljakas ja ma olen selle otsast lõpuni läbi lugenud kaks korda.     

1 comment:

  1. Ma olen Ilona.Jutt on hea ja mõnus.Käekiri võiks olla suurem ja veel võiks olla jutt aga hästi tegid.

    ReplyDelete