Monday, April 9, 2012

Mina olen Keitlyn ja ma lugesin A.Kivirähk "Kaka ja kevad"

„Kaka ja kevad“ on üks väga tuntud raamat.
Ma lugesin seda väga suure huviga see oli väga põnev raamat. See lugu räägib kakajunnist, punapäisest viinerist ja lollist jopest ,armsatest karumõmmidest, mereröövel lusikas, elav tont, munevad sokid ja pisipoisist.
Neid lõbusaid tegelasi oli palju ja nad tegid ka nalju vahe peal see oli väga  huvitav lugeda.   See raamat räägib kuidas ühel kevade hommikul  koer kükitas põõsa all natuke aega ja pärast tuli välja et ta kakas  ja vastu läikis päike  Villul oli kevade hommikul nii lõbus, et ta tahtis kohe lasteaeda minna .

2 comments:

  1. Olen Kendra: Positiivne oli see ,et blogis tuuakse välja need lood ja tegelased kelledest raamatus juttu oli. Tundub ,et blogi autor on raamatut lugenud aga kahjuks mitte eriti hästi selle sisust aru saanud. Blogi lõpp jäi natukene segaseks ja arusaamatuks. Aga kokkuvõttes oli hea ja huvitav lugemine.

    ReplyDelete
  2. mina olen Lisette.

    kõik oli hea , aga sa oleks võinud veel rohkema huviga seda raanatut lugeda.lõpp oleks võinud olla natukene arusaadavam.lugu oli hea.kui ma seda lugesi,tahaksin ka seda lugeda!

    ReplyDelete